Spre sfârșitul anului trecut Facebook a introdus ecusoane, niște imagini în miniatură alături de un scurt text, care apar lângă numele fanilor unei pagini și ale membrilor unui grup.

Acest lucru s-a întâmplat pentru a încuraja interacțiunile – dacă vezi că o persoană este, de exemplu, „povestitor vizual”, asta te-ar putea face să vrei să te uiți la mai multe postări de-ale sale din grup, iar ecusonul de „Rising Star” te-ar putea face să fii mai activ, dându-ți sentimentul de apartenență la o comunitate.

Inițiativa a produs rezultate pentru că, pe lângă cele de mai sus, Facebook a adăugat ecusoane și pentru interacțiunile cu paginile și a extins semnalizările disponibile pentru a îi face mai ușor de remarcat fanii cei mai activi. Acum pot fi văzute ecusoane precum „Urmăritor aniversar” și „Top Fan” sau „Urmăritor”. De asemenea, este posibil ca un utilizator să aibă mai multe ecusoane, acest lucru fiind semnalat prin „+1”.

Cu aceste ecusoane, administratorii pot înțelege mai bine baza de fani pe care o au, pot contacta direct fanii care împlinesc un anumit timp de când sunt urmăritori pentru a le mulțumi sau pot organiza tombole pentru cei care trec de anumite praguri.

Însă toate aceste ecusoane pentru pagini mai pot avea o utilitate. În iunie Facebook a lansat opțiunea de țintire a reclamelor către ”Fanii de Top”. Opțiunea este disponibilă doar pentru paginile cu peste 10 000 de urmăritori, însă ajută la creșterea interacțiunilor și a reach-ului pentru că se adresează oamenilor care sunt foarte interesați de subiectul respectiv.

Extinderea tipurilor de ecusoane poate înlesni accesul paginilor mari la diferite segmente de audiență, care pot posta anumite lucruri pentru fanii „de cursă lungă”.

Facebook nu a dat niciun detaliu despre noile ecusoane, însă este interesant de urmărit apariția lor și funcționalitățile pe care acestea le aduc.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments